The love that we got that we just cant give up

dör lite granna.. I'll Be , cover by Justinn!  ingen aning om jag ska vara ärlig vem som sjunger låten egentligen, haha har kollat på never say never 3 gånger idag, gråter lika mycket varje gång ni som har sätt den fattar vad jag menar ;D , imorgon ska jag twittra justin minst 100 gånger, vet inte ens om jag har berättat här att justin är min drog typ? haha , jag älskar han så sjukligt mycket & på min gamla blogg har jag skrivit sisådär as många texter ( utkast ) , haha om honom, blir helt tårögd när jag läser honom, han är nästan hela mitt liv haha? och jag skulle kunna göra VAD SOM HELST för att träffa han , så ja , nu vet ni lite har säkert berättat detta puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0