äcklig bild

Hej , jag mår illa och mitt huvud verker eftersom att jag krockade med Lotta när jag skulle dubbla , lyckat filippa ;<. åh har sjukt ont.. Menmen hoppas det går över , jag har NOLL KOLL när jag ska vara på den dära båten imorgon? ingen svarar mig , känns super !.. eller inte, haha fml, nää haha förlåt  !;) Imorgon så slutar jag tidigt och är väldigt ledig efter det om man säger så, har knappt något att plugga :/ tråkigt! haha mm , jag gillar att plugga ibland. haha  jag vet verkligen inte hur jag ska göra imorgon ? har panik nu.. Nej nu ska jag sova känns som jag ska svimma puss !

Kommentarer
Postat av: hanna

åh, vad roligt att du gillar dem!

Jag använde min kompis kamera och den var redan inställd på något så jag orkade inte byta, tror att det var vanligt manuellt fokus :)

2011-05-10 @ 07:44:17
URL: http://oohannaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0