Amanda, Josefine, Carolin och jag.

Vart med Amanda, Josefine och Carolin idag.. vi tog en maaaaassa kort men jag hinner tyvärr inte lägga upp dem idag, to bad! :(
Men jag lovar att dem kommer upp imorgon, då har ni ju något att se fram emot! :)

Här får ni tre bilder så länge. Dem är från förra sommaren när Alice, Carolin, Josefine, Ida och jag var på ridläger. Det var nog bland det bästa och värsta lägret jag varit på!
Bästa för att jag var med bästa vännerna och hade otroligt skoj och skratta sjukt mycket (Tyvärr var inte Amanda med eftersom hon var i Grekland, då hade det varit ännu mer toppen). Sämsta för att jag förs ihääääälj där, det var så otroligt kallt. Jag seriös låg och grät på nätterna för att det var så kallt, ussh! :(


Hahah, ser ni hur mycket kläder jag har på mig eller jämfört med dem andra?

Jag och Josefine <3

Puss/ Lina
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0