And no matter what you're always number one


vill ha sommar !


Dagens humör: Blandat av allt typ!

Dagens borde: Ingenting faktiskt.

Dagens frisyr: nedsläptt

Dagens klädsel: Mörka jeans, blommig topp, kofta

Dagens planer: Bara ta det lugnt

Dagens materiella vill ha: En sjukt snygg tröja + bandeau spets ÅH det är så fint men jag vet ju att jag kommer ha 2 i sommar ;) en vit o svart ( älskar det till stora linnen )

Dagens längtan: Lördag, fast ändå inte , SM så nervös men vi ska äga!

Dagens fundering: När jag ska klippa mig + färga , måste bli snart mitt hår o jag ser ut som jag vet inte vad.

Dagens beroende: Tuggumi, like usual .

Dagens trågigaste: att gå upp sex

Dagens personer: Klassen + agnes , nadja ! syster också höhö eller jag kanske ite fatta frågan?

Dagens roliga: Haha såg en sjukligt kul video på youtube haha fick ont i magen efteråt..

Dagens låt: Justin Bieber- never say never


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0