Årets första cyckeltur!

Kom nyss hem, har cycklat årets första cyckeltur!
Eftersom jag har lite dålig fantasi så gör jag samma sak som Filippa gjorde ;)

 

Dagens humör: Både glad och ledsen. Men ledsamheten haha säger man så? aja, gick över rätt snabbt :) 
Dagens borde:
Vet inte riktigt?
Dagens frisyr: Same as Filippa, nedsläppt.
Dagens klädsel: Kommer bild nedanför ;)
Dagens planer: Allt är redan gjort så nu, blogga och kolla runt på fb! :) Vad hade man gjort utan fb asså, det är typ ens liv? haha nä, fast jo.
Dagens materiella vill ha: Vita jeans från Fiorucci och en ny plånbok.
Dagens längtan: Lördag, dansuppvising! :D
Dagens fundering: Undra när värmen kommer tillbaka?
Dagens beroende: vet inte?
Dagens trågigaste: När jag inser att jag måste stressa till skolan. Även fast jag går upp jätte tidigt blir alltid dem sista minutrarna jätte stressiga och jag måste springa runt som en galning här hemma.
Dagens personer: Amanda och Josefine =)
Dagens roliga: No:n och matten, när jag blivit alldels för trött och bara är allmänt flummig..
Dagens låt: Inte lyssnat på något idag, heheh.. har inte hunnit!


                               Todays outfit..


Kommentarer
Postat av: CLARA

Var har du köpt koftan och armbandet?

2011-05-05 @ 20:34:18
URL: http://hejjagheterclara.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Gud vilken söt Juicy Couture kofta! Vart är den köpt? Kram Rebecca

2011-05-06 @ 08:12:23
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0