arg..

Jag hann fota tre kort ungefär innan kameran stänger av, batteriet tog slut! :(
Jag som var så pepp på att vara ute och fota, jaja det får väl blir imorgon kanske? 

Vill tipsa er om filmen Taken, den är super bra! 
Har säkert sett den en 5-6 gånger och jag tröttnar aldrig.
Tyvärr hittar jag ingen bra reccension på vad den handlar om, och jag hinner inte sätta mig och skriva en heller. Sorry, men sök gärna på yotube på trailer, jag lovar er att ni kommer tycka att den är bra! Även fast den är hemsk och sorlig, men den är verkligen super spännande!

Filmen

Hörs imorgon!
Puss /Lina


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Var underbart ljus där, men redigerar och grejar sen med, hihi;D Kramar

2011-05-03 @ 21:14:43
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: josefin

allt bra med dej? :)

2011-05-03 @ 21:47:12
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0