born to be somebody.

<3

Jag skriver inte alls mycket om Justin här och ni som undrar det är inte för att jag inte älskar han lika mycket längre för det gör jag verkligen , om inte mer fast det går nog inte.. men i vilket fall, så ni får inte tro annat  !han är typ 99% av mitt liv, mm låter hemskt men aa sant är det, ni kan ju fråga något om justin i frågestunden ;) då blir jag baaaaara glad ska ni veta , haha fråga as mycket om honom inte bara i frågestunden , jag kan babbla på om honom hur länge som helst bara att jag aldrig kan göra det eftersom att ingen lyssnar HAHA :( . ville bara skriva detta så att ni vet vaarför jag inte bloggar så mycket om honom , det är ingen anledning direkt utan bara att ingen brukar läsa det , men om ni frågar kan jag skriva jag vet inte vad hur mycket som helst ! okej detta blev komplicerat men aa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0