Cecilia och Vanessa!

Kommit hem från Liseberg för X-antal timmar sen, gud så skoj vi hade det!
Vi åkte Atmosfear. Gud, jag trodde seriöst att jag skulle dö där uppe. Jag var så rädd att den där grejen som håller fast än bara skulle släppa. Men vi åkte den ialla fall och det är lätt min nya favorit!
Nu på kvällen tänkte vi sova över men det blev inte så tyvärr, det gick inte :(


Jag och Cecilia :) ussh vad jag ser ut.. men jag hade ingen bättre bild tyvärr :(


Sötisar!


Vanessa och jag :) Hahaha, shit vad sur jag ser ut?

Tillslut var vi tvugna att springa hem, det börja ösregna! Men vi hann vara där i fyra timmar, hade lätt kunnat varit där fyra till menmen..
Jätte mysig dag, det får göras om! :)

Puss/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0