:)

Gör samma som Filippa. Kommer inte på nått bättre att skriva om :) Någon ni vill veta/läsa här på bloggen? :)

När jag vaknar på morgonen går jag upp, fixar iordning mig, sätter på tv:n och lyssar på Vakna med the voice om jag har sovmorgon brukar jag sätta på spotify på högsta volym typ, haha!

Värsta stadiet i livet var i vintras/somras.

Den bästa känslan är glädje.

Jag är rädd för att svika vänner och familj. 

Jag tycker det är fascinerande när folk är riktigt duktiga på någonting.

Jag skulle vilja
väldigt mycket.

Jag ogillar när folk säger saker dem inte menar eller att bli sviken.

Jag tycker om
 vara riktigt glad, så glad att allt dåligt åker bort! 

Nu för tiden lyssnar jag på spotify (haha) kommer inte på någon artist. 

Nu för tiden tittar jag mest på inte så mycket. (eller menar dem TV?)

Bästa dagen på veckan är fredagar.

Folk brukar säga
att.. ja, vad brukar dem säga? 

När jag blir arg blir jag ledsen.

Jag grät senast förra veckan tror jag? 

I sommar försöka ha riktigt SKOJ!

Puss/ Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0