..

Hej , jag skulle egentligen varit med på göteborsvarvet med cheeren , skulle bli kul men tyvärr får jag inte för mina föräldrar fick jag reda på imorse, life sucks ! Men det blir i alla fall att vara hemma o ta det lugnt, plugga massa, jag har hittat två par sjukt snygga byxor , bara att jag inte tror att några av dem finns kvar.. Men haha inte deppa över det! Skönt att Lina har allt över nu , det har däremot INTE jag .. Matte prov Muntligt ( kommer plugga ihjäl mig eftersom att det är matte o jag vill ha mvg annars så vet jag inte vad jag gör ) ,sen SO inlämmning, kommer bli engelska glosor , Svenska prov och ja ! SEN är det klart , efter denna veckan kommer allt vara över och betygen kommer sättas, nervös ja. Så bloggen kommer fortfarande ligga lite i andra hand då allt är helt snurrigt just nu , men efter nästa vecka ,LOVAR jag då blir det ny design för jag och lina MÅSTE träffas sen kör vi med bloggen okej ? Så va uppdaterade ! :D puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0