Fredag den 13!

Hej på er! ( tänk på judit och judit, hahah.. )

Idag har det inte hänt något speciellt dirket.. så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Känns som jag är jätte tråkig just nu, men det blir bättre jag lovar er!
Imorgon blir det nog en "dagens outfit", det var längesen. Även fast jag tycker det känns jätte töntigt att lägga ut en bild på sig själv när man står och posar i dagens kläder tycker jag det är väldigt roligt att kolla på andras bloggar när dem lägger ut det, därför gör jag det.
Vi hörs imorgon, förlåt för världens tråkigaste inlägg men bättre än inget.


Söta Carolin och jag! Detta var när vi var uppe i "Läppstiftet" för något halvårsen.

Puss /Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0