hej photo booth

Hej , som Lina skrev så funkade det inte att blogga igår , för någon på blogg.se , vilket var väldigt segt men inte deppa över det nu eftersom att det funkar nu ;) , igår kollade jag på JSM på datorn live hela dagen hehe nörd .. Sen gick vi ut och åt med laget, det var jätte mysigt + vi fick reda på en helt aa jag vet inte gryyyym sak och jag har inte fattade det  än?? , men jag tror inte jag kan skriva det här än så ni får vänta ;) MEN SHIT.. ! Skolan börjar 10:30 och vi har temavecka, vill hellre ha vanliga lektioner.. :( , menmen det bästa är att vi är i 1 gruppen ( ni fattar noll nu men ändå ). Träning sen men vi hörs nog efter skolan puss filippa

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Hihi ja, en kuvertväska :) Kram

2011-05-09 @ 13:15:14
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0