regnregn

Kul att det regnar..? nej ikväll blir det social på skype ( älskar skype haha ) , men aa film tänker jag inte kolla på , hatar film förutom never say never ( SOM ÄR UTE NU !!!! FAST AA INTE I SVERRIGE JÄVLA SKIT  INTE FÖRSEN I JULI !!?) :(.. m , arg, aja i vilket fall ( jag säger alltid i vilket fall ) haha , åh tråkig jag är nu , men jag är lite sur på er för att ni inte frågar något ? seriöst vi har ju läsare! så fråga nu , vi kollar inte upp IP eller något , för jag vet inte hur man gör det,.. så det är lugnt ni kan fråga vad som helst va anonyma ni kan ju fråga VAD SOM HELLST allt från : favorit färg  till värsta privat ? somv vi då KANSKE svarar på beroende på vad men ändå ? världens chans här ! haha skoja men jag är faktiskt riktigt besviken ! om ni vill och inte orkar gå in på frågestund inlägget så kan ni bara kommentera på ett random inlägg : till frågestunden: lalal?
HAHA detta blev flummigt och långt menmen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0