snabbt stabilt och jätte jätte bra !

ser ut som en äcklig flodhäst haha :(
Hej , hemma hos Agnes nu , jag sitter här i hennes säng och hon vet jag inte haha vi är så tråkiga när vi är med varandra fast älskar det, känns som man är ensam med lite sällskap fick sms av agnes nu : hej allt okej där inne ? okej ni antecknar? ;) haha har iaf firat nadja på hennes 15 års dag wiiiie!  gratiis bästisfästis.  Seriöst , förlåt men jag blir lite arg på er , TVÅ FRÅGOR ? och jag looooovar vi har inte bara två läsare haha ! så snälla frågafråga , ni får ju veta allt typ;) puss filippa !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :)

du skrev att du gillar killkompisar mer eller något liknande, vem är den personen du kan prata om allt med? jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det men det får bli så :)

och nej du ser inte ut som en äcklig flodhäst! :(

2011-05-14 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0