Söndag

När jag vaknar på morgonen tar jag först på mig kläder / duschar beror på , sedan så sminkar jag mig , sen fixar håret, sen äter sen sitter jag i soffan i en timma för jag är så sjukt snabb på morgonen , och jag går inte upp senare för jag vill inte komma försent, hehe. 

Värsta stadiet i livet var för två årsen , eller ett halv årsen

Den bästa känslan är kärlek.

Jag är rädd för döden. 

Jag tycker det är fascinerande hur folk vet mycket mer om en själv än vad jag vet. RYKTEN `? haha 

Jag skulle vilja mycket. 

Jag ogillar falska människor. 

Jag tycker om att lyckas. 

Nu för tiden lyssnar jag på som vanligt på justin . 

Nu för tiden tittar jag mest på ingenting. 


Bästa dagen på veckan är fredagar. 

Folk brukar säga att hmm jag vet faktiskt inte ! 
När jag blir arg blir jag så arg att jag börjar gråta, hehe. 
Jag grät senast
igår. 

I sommar tänker jag leva livet ! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0